Social media
Kampanie w mediach społecznościowych, które działają
Zyskaj nowych Klientów
Chcesz pozyskać nowych klientów lub zwiększyć rozpoznawalność swojej marki? Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów marketingowych, który pomaga docierać do grupy docelowej w szybki i efektywny sposób.
Zalety kampanii w social mediach
Dlaczego my
Odkryj siłę marki w świecie Social Mediów
W RocketNet odkrywamy pełny potencjał Twojej marki w świecie social mediów, oferując znacznie więcej niż tylko publikowanie postów i odpowiadanie na komentarze. Nasza oferta obejmuje przemyślaną strategię, gdzie każdy krok ma na celu nie tylko zaistnienie Twojej marki w mediach społecznościowych, ale przede wszystkim jej rozwój i zwiększanie lojalności klientów.
Tworzymy i publikujemy treści, które nie tylko przyciągają uwagę, ale też budują wartość i zaangażowanie wokół Twojej marki. Nasz zespół specjalistów dokładnie monitoruje i analizuje wyniki każdej kampanii reklamowej, co pozwala na precyzyjne targetowanie grupy docelowej i maksymalizację efektów Twoich działań marketingowych — zmniejszając przy tym koszty reklamowe. Kluczem w naszej pracy jest to, że nie przepalamy budżetów.
Wygrywaj
Zalety kampanii w mediach społecznościowych

Duży zasięg kampanii reklamowych

Zwiększenie rozpoznawalności

Nieszablonowe rozwiązania

Kompleksowość działań
Proces
Jak wygląda proces tworzenia kampanii w social mediach?
Rozważasz skorzystanie z usługi na media społecznościowe w agencji marketingowej? Nasz proces jest przejrzysty i zrozumiały, oferujemy pełne wsparcie i konsultacje na każdym etapie pracy nad kampanią reklamową.
Sprawdź nasz proces tworzenia kampanii w social mediach:
Określenie celów kampanii
Pierwszym krokiem jest określenie celów kampanii, które mają być zrealizowane. Może to być zwiększenie zasięgów, sprzedaży, pozyskanie nowych klientów czy budowanie świadomości marki.

Wybór platformy reklamowej
Na podstawie celów kampanii i grupy docelowej wybierzemy odpowiednią platformę. Każda z platform oferuje różne narzędzia reklamowe i funkcje, które pozwolą osiągnąć określone efekty.

Tworzenie treści i grafik
Kolejnym krokiem jest przygotowanie treści i grafik, które będą wykorzystane w kampanii. Stworzymy treści i grafiki dopasowane do grupy docelowej i charakteru kampanii reklamowej.

Optymalizacja i monitoring
Po uruchomieniu kampanii reklamowej regularnie będziemy monitorować jej skuteczność i ją optymalizować, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki przy jak najniższym koszcie.
Social media
Dlaczego warto prowadzić social media w RocketNet?
Mamy dla Ciebie holistyczną ofertę na media społecznościowe, dzięki czemu nie musisz się przejmować tworzeniem kampanii płatnych, jak i prowadzeniem profilii.
Kampanie reklamowe na Facebooku
Dzięki temu narzędziu, będziesz mógł przyciągnąć uwagę użytkowników, którzy są zainteresowani Twoimi usługami lub produktami. Osiągniesz tu takie cele jak: sprzedaż produktów, budowanie świadomości, zbieranie fanów marki, wzrost odwiedzin na stronie. Kampanie na Facebooku pozwolą Ci prowadzić również działania remarketingowe i docierać do osób, które w dowolnym punkcie zetknęły się z Twoją marką.
Kampanie reklamowe na Instagramie
Instagram oferuje różnorodne formaty reklamowe, takie jak statyczne obrazki, wideo lub karuzele, dzięki którym będziesz mógł skutecznie wyróżnić się wśród konkurencji. Co więcej, na Instagramie można wykorzystać kreatywne narzędzia, takie jak Instagram Stories czy Instagram Reels, aby jeszcze bardziej zaangażować użytkowników i przyciągnąć ich uwagę.
Kampanie reklamowe na LinkedIn
To doskonały sposób na dotarcie do specjalistów i przedsiębiorców z różnych branż. LinkedIn jest idealnym idealne miejsce na prowadzenie kampanii B2B. Platforma oferuje możliwość precyzyjnego targetowania użytkowników na podstawie ich stanowiska, branży czy miejsca zamieszkania, dzięki czemu możesz przekazać informacje o swojej marce lub produktach i pozyskać nowych klientów, lub pracowników.
Organiczne działania w social mediach
Organiczne działania w social mediach w RocketNet obejmują tworzenie angażujących postów na Facebooku, wykorzystywanie wizualnego potencjału Instagrama poprzez Stories i Reels, prezentowanie profesjonalizmu firmy na LinkedIn oraz kreowanie oryginalnych treści na TikToku. Wszystkie nasze działania poparte są przygotowaną wcześniej strategią.
Dowiedz się więcej
Czy w mojej branży warto robić reklamy w mediach społecznościowych?
Reklama w mediach społecznościowych jest skuteczna w większości branż, a jej efektywność stale rośnie. Aż 94% konsumentów angażuje się w media społecznościowe co najmniej raz w miesiącu, co świadczy o ogromnych możliwościach dla marek w tej przestrzeni. Reklama w mediach społecznościowych pozwala na bezpośrednie dotarcie do idealnej grupy odbiorców, zwiększenie świadomości marki i lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach.
Pozycjonowanie opiera się na kompleksowej analizie słów kluczowych, konkurencji i potrzeb użytkowników. W oparciu o te informacje, przeprowadza się optymalizację strony internetowej pod kątem treści, kodu i linków. Dzięki temu wyszukiwarki internetowe lepiej indeksują stronę, co pozwala na wyświetlenie jej w wynikach wyszukiwania dla określonych fraz.
Pozycjonowanie to skomplikowany proces, który wymaga od specjalisty SEO dużo czasu i wiedzy. Przy prowadzeniu kampanii pozycjonowania ważne jest, aby nie stosować agresywnych i nieetycznych praktyk, które mogą zaszkodzić reputacji strony internetowej (tak zwane Black Hat SEO). Dlatego warto skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji digitalowej, która zapewni skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie strony internetowej. Warto wiedzieć, że korzystanie z nieuczciwych praktyk SEO może wiązać się z karą polegającą na braku indeksacji strony w wyszukiwarce!
Warto zaznaczyć, że pozycjonowanie to proces długofalowy, a efekty kampanii nie są widoczne od razu. Jednak w dłuższej perspektywie prowadzenie skutecznej strategii pozycjonowania przynosi wiele korzyści, którymi, przy odpowiedniej pracy, można cieszyć się latami.
Czy możecie pomóc mi w wyborze odpowiednich platform do prowadzenia kampanii?
Tak, pomożemy Ci w wyborze odpowiedniego portalu. Wybór platformy mediów społecznościowych zależy od Twojej grupy docelowej i specyfiki branży. Każda platforma ma swoje unikalne cechy i preferencje użytkowników. Na przykład, TikTok i Instagram są popularne wśród młodszych konsumentów, podczas gdy inne platformy mogą lepiej pasować do starszych grup wiekowych. Jest ważne, aby zrozumieć, jakie treści najlepiej rezonują z Twoją grupą docelową na danej platformie. Nasze usługi mogą pomóc Ci zidentyfikować odpowiednie platformy i stworzyć dopasowaną strategię
Jakie są koszty prowadzenia kampanii w social mediach?
Koszty reklam w mediach społecznościowych zależą od wielu czynników, takich jak cel kampanii, strategia licytacji, budżet, optymalizacja kampanii, branża i inne. Są różne metryki kosztów, takie jak koszt za kliknięcie (CPC), koszt za tysiąc wyświetleń (CPM), koszt za konwersję/akcję/lead, koszt za oglądanie wideo, koszt za zaangażowanie (np. polubienia, komentarze) i inne. Jeżeli chcesz poznać dokładne koszty — skontaktuj się z nami, wypełnij brief, a następnie przedstawimy Ci dokładną wycenę!